کد خبر: ۱۷۵۷۵۱
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵

پیش بینی بورس فردا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ریزش شاخص کل ادامه دارد؟

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز ۱۰ اردیبهشت با ریزش ۳ هزار و ۷۳۷ واحدی همراه شد.
پیش بینی بورس فردا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ریزش شاخص کل ادامه دارد؟

به گزارش نبض بازار ، در پایان معاملات امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، شاخص کل بورس تهران با افت سه هزار و ۷۳۷ واحدی که معادل ۰.۱۶ درصد این شاخص است روبه‌رو شد و در سطح دو میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی ایستاد.

در طرف دیگر قیمت معاملات سهم‌های کوچک بازار سهام نیز کاهش پیدا کرده است؛ به طوری که شاخص هم‌وزن بازار در پایان بورس امروز ۶۷۱ واحد که معادل ۰.۰۹ درصد این شاخص است کاهش ارتفاع داد و به سطح ۷۵۶ هزار و ۸۳۶ واحدی رسید.

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران در روز جاری، حجم معاملات را هفت میلیارد و ۱۰۰ میلیون برگه سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی) را سه هزار و ۹۱ میلیارد تومان نشان می‌دهد.

پیش بینی بورس فردا

حال و هوای معاملات بازار سهام رنگ و نشانی از مثبت‌های پر حجم و قوی روز‌های ابتدایی هفته گذشته ندارد. رشد ۴.۷۴ درصدی ارتفاع شاخص کل که معادل ۱۰۴ هزار واحد از آن بود، اهالی تالار شیشه‌ای را نسبت به تداوم روز‌های خوب بازار، امیدوار ساخته بود.

با این وجود، نیمه ابتدایی هفته، تاکنون بورس را در رقابت بازدهی در میان بازار‌های دارایی عقب انداخته است. بازار همچنان درگیر چالش اصلاح قانون مالیات است و اخبار مثبت که از بهارستان به گوش می‌رسد را باور نکرده است.

حجم و ارزش پایین معاملات در کنار ادامه روند خروج پول حقیقی‌ها از بازار سرمایه، روایتگر روز معاملاتی فرسایشی برای سهامداران بود.. در راستای پیش بینی بورس روز سه‌شنبه، نمی‌توان انتظار تحول معاملات را داشت و به احتمال فراوان، قیمت‌های روی تابلو در محدوده‌های تعادلی قرار گیرند.

منبع: تجارت نیوز

اخبار پیشنهادی